User Image
Kapağı yeniden konumlandırmak için sürükleyin
Ümit T. Profile Picture

Ümit T.

@TheKing

Sizi takip etmiyor

Çokta şey yapmayın , kendinizi üzmeye son verin ;) FENERBAHÇE'M ⚽️ M. Kemal ATATÜRK

user avatar
Sizi takip etmiyor

Ümit

@TheKing

Çokta şey yapmayın , kendinizi üzmeye son verin ;) FENERBAHÇE'M ⚽️ M. Kemal ATATÜRK

  
×

Detaylar

Çokta şey yapmayın , kendinizi üzmeye son verin ;) FENERBAHÇE'M ⚽️ M. Kemal ATATÜRK

×

Detaylar

Çokta şey yapmayın , kendinizi üzmeye son verin ;) FENERBAHÇE'M ⚽️ M. Kemal ATATÜRK

Zamanında gördüklerimizi unutamadık.
Yeni şeyler kazanmak için çalışmak lazım.
Saçma salak insanların tavırlarıyla uğraşamam ulan yapacağın işi sikerim desem sen yanlış anladın öyle değil derler sonra pişman olurum.
Biz bu hayata yaşamaya değil yaşayanları seyretmeye gelmişiz.
Oldu olacak evlenmeyenleri zindana atın amk.